Post by elirtisdowbcomp on Mar 5, 2022 6:34:51 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Township ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Township IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode uendelige nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Township 2022 version ▞▞▞
Township svarer ikkje når man skal starte spillet,har skjedd tre ganger etter hverandre ,har sletta spillet👎
Balle
꿈의 마을 (Township) 캐주얼 게임 xww
😴😴😴😴😴😴
Veldig hyggelig, men det er for dyrt å fullføre bygningene ettersom du betalte for å bygge dem, det burde komme med de nødvendige elementene. Dyrt å kjøpe penger også. Bør ha to fjøs en for produksjon og en for materialer noen ting tar alt for lang tid å lage. Det er for dyrt å fortsette når du deltar i spillene 10 15 dollar for dyrt, så jeg sluttet å spille dem.
Artig spill. Ønske fortjenesten for produkter var større for å kunne kjøpe byggemateriell og kunne spesifisere hva man egentlig trenger i stedet for å få de samme varene om og om igjen.
Jeg har problemer med township, hver gang jeg klikker på et ikon i spillet, går spillet ut av seg selv, vennligst hjelp. Det ser ut til at township har problemer med å kjøre spillet.
Veldig gøy 👌😁
Spillet startet veldig gøy! Det siste minispillet har blitt latterlig vanskelig...til det punktet at det ikke er noe morsomt lenger. Jeg er veldig god på kampspill, og de har gjort dem ganske umulige å slå uten å bruke tonnevis med bypenger til å kjøpe spesialiteter som sweep and drop-trekk. Det er nedslående å sitte fast på samme brett siden minispillet startet. Minispillene pleide å være morsomme og en måte å tjene ekstra bygjenstander på. Det er et pengegrep nå. Pass på...
Jeg elsker å spille dette spillet, men skulle ønske jeg kunne laste det ned til den bærbare datamaskinen min. Øynene mine er ikke så gode som de pleide å være, og jeg synes den mindre skjermen på telefonen min sliter dem veldig raskt. Noen av minispillene spiller jeg ikke da jeg synes de er veldig repeterende og kjedelige. Men jeg elsker dyrehagen og min, og å kunne oppgradere byen min i mitt eget tempo. Jeg liker å fylle tog- og helikopterbestillingene, men liker ikke flyet. Vær så snill, utviklere, gjør dette tilgjengelig for bærbare datamaskiner og PC-er.
JEG LITER VIRKELIG Å SPILLE DETTE SPILLET . Jeg skulle ønske du tok tilbake sidespillet som jeg virkelig likte å spille. Søker etter gjenstander i jungelen knitrende busker jeg spilte en gang og aldri igjen Rollercoaster-spillet er dumt, og det samme er ballfallet, kanskje du kan bringe det tilbake
Totalt sett er spillet kjempebra, men township-medlemmer kan du legge til søkefeltet fordi jeg vil søke i vennene mine, så legg til dette søkealternativet i spillet.... Takk
Oppdatering: "Vi vil gjerne informere deg om at denne e-poststøtteadressen ikke lenger overvåkes" er det du får fra den oppgitte e-posten. Morsomt spill, men noen hendelsesspill er grusomme, og tilsynelatende kan ingen hjelpe når du har problemer. Spillet med blokkmatching er ren flaks for å komme forbi noen av nivåene. Snowboarding ser ut til å feile når du bytter fil. Driv mot lønn for å vinne, og det er når du mister lojale spillere, for så å krasje og brenne
Jeg elsker township og det er spesielle begivenheter. Nå for tiden blir det kjedelig fordi det i noen måneder bare spilles rev and ride, gumball og cloud nine. Det mangler også noen ordførerutfordringer.
Jeg fikk beskjed om å fortsette å spille, jeg måtte laste ned oppdateringer. Nå kan jeg ikke engang besøke låven uten at spillet mitt stenger av seg selv. Jeg likte spillet før, nå blir jeg bare frustrert. Det har gått nesten en måned, jeg har prøvd å avinstallere og installere på nytt. Vennligst fiks feilene.😀😀
Dette er det beste spillet, og jeg bygger så mange hus og samfunn, men det er litt land. Jeg vil ha mye land for å bygge flere hus og samfunn.
Utviklerne har ødelagt et morsomt spill med sin enorme grådighet etter mer penger.
😊
Beste spillet i verden 😃
Noen fine spill i grunnleggende jordbruk og bybygging, men spillet Puslespill er nesten umulige, konstant presset skjerm etter at spillet "tar kontroll" for å presse salget suge. Du venter evig på forsyningstog, faktisk timer...... etter en stund blir den bare klar over tid med mangel på sammenhengende spilling. Ok gjennom nivå 20, men virkelig suger etter det.
Elsker spillet elsker grafikken elsket hvordan du brakte høstens gode spill. Jeg elsker alle Halloween-dekorasjonene, gleder meg til å se mer. Alt jeg har å legge til er fantastiske juledikter elsker det 😍 fra 11-20 har jeg ingen julepynt eller snø ❄️ Jeg visste ikke hva problemet var
Kult spill ass
Spillet er flott å spille, men blir irriterende på høyere nivåer når det tar evigheter å få nok ting til å bygge opp fellesskapet eller dyrehagen eller for å få land eller oppdatere låven. Spillene du har som har konkurranse med andre spillere er OK, men noen er for vanskelige, og du gjentar de samme spillene raskt, noe som er kjedelig. Du pleide å ha en ski, men den ser ut til å ha forsvunnet. Dessuten tar det evigheter å få fjærene fra fuglene siden du ikke får nok om gangen.
Jeg liker spillet til tross for noen problemer. Vil gjerne se hvem som gir varer som jeg ber om. Jeg tror jeg trenger en oppdatering, men jeg ser ingen enkel måte å få den på selv om jeg har aktivert automatiske oppdateringer. Kundehjelp er sporadisk og ofte vanskelig å få.
Morsomt og søtt. Men jo høyere nivået ditt blir, jo lenger må du vente på at produktene skal fullføres, og spillet blir til slutt kjedelig.
Nei.
Spillet holdt meg underholdt, men nå er jeg irritert fordi du ikke kan spille på forskjellige enheter når det er lagret. Jeg får hele tiden beskjed om at jeg må laste ned ny versjon, men Google play sier at jeg har den gjeldende versjonen på begge enhetene. Det hjelper ikke å avinstallere og laste ned på nytt
New York Mysteries 3 Aventura gpb
Mannskit
Noe forferdelig har skjedd siden i går! Det kom snø (ok, vinter, yup) men alt er nervøst nå! Vennligst fiks. Jeg vil gå tilbake og vurdere på nytt når du.
Dette er det mest skjerpende spillet jeg noen gang har prøvd å spille, slår seg av etter omtrent tre trekk. Jeg har restartet et nytt CD-kort bare for det ville spille med barnebarn. ingen andre prøver dette spillet, du kan ikke holde det på, så gjør du med deg ting det stenges av, så er det du nettopp gjorde ikke gjort
Beste spillet noensinne. Det er veldig bra for sinnet med minispillene og for å sette seg ned i sinnet
Virkelig lav verdi på pengene i spillet...
Dette er et morsomt spill, men det går nedoverbakke. Minispillene er Gud forferdelig repeterende. Gumballmaskinen ble omdøpt som en ornamentdråpe, og hver tredje dag kommer den tilbake. Å stole utelukkende på minispill for å fullføre sesongen er såååååå kjedelig. Ta tilbake gruppeoppgavene for gullpasset. Det førte andelshavere sammen. Finn noen nye minispill. Jeg har ikke tid eller interesse for å spille disse spillene uten tanke, og hvis jeg gjorde det, ville jeg finne disse spillene i Google play. Ikke i township.Jeg trodde jeg fant et bra spill og det er mye jeg liker med det, men noe tar for lang tid å bygge og du sitter bare fast og venter og det verste var sparegrisen ..du jobber hardt og samler inn mye penger bare for å innse at du må bruke faktiske dollar for å åpne banken .. hva er vitsen med å gjøre alt det arbeidet når jeg bare kunne ha kjøpt pengene til å begynne med.
Jeg har elsket dette spillet i 2 år! De siste to ukene har imidlertid vært et mareritt. Hver gang jeg prøver å gå inn i regattaen blir jeg kastet ut av hele spillet og taper fremgang. Jeg har avinstallert, installert på nytt, startet telefonen og nettbrettet på nytt, tømt bufferen og sørget for at enhetene mine hadde den forespurte innstillingen for spillet som teknisk støtte anbefalt. Likevel har det ikke fungert. Dette har skjedd tidligere, og teknisk støtte har fikset det før, men nå sa de at det er min enhet. Så skuffet 😞
Hele spillet blir mindre tiltalende. Mange av sidespillene er for vanskelige å slå uten å tære på kalde harde penger. Og hvis du gjør det, suger "premiene". Mens eldre, morsommere, enklere sidespill ikke lenger tilbys.
Jeg elsker dette spillet, men jeg skulle ønske du kan hoppe over et av minispillnivåene. Jeg er en, men ingen maker hvor hardt jeg prøver jeg kan ikke slå det! Selv mammaen min (som er veldig god i dette spillet og i minispillene) kan ikke engang slå det OG hun er på et vanskeligere nivå enn meg! Det nivået er RIGGED. Og hva er vitsen med å navngi dyrene hvis andre mennesker kan se hva de heter? Også beklager jeg savnet stavet noen ord. Btw minispillet er blow up blocks-spillet som jeg tror det er rigget på mitt nivå! Vennligst fiks dette.
Avhengighets spill som er sykt kjedelig og trenger konstant oppmerksomhet... Ikke noe jeg trenger i min hverdag
BH-søl. Men nå er den helt klikk. Kommer ikke inn på spill. Sletta spille flere ganger og lasta det ned igjen. Menn samme problem. Loding bare å lang tid å komme inn på spille. Hva skjer
Township Casual hvk
Hvordan er det som alle annonsene!? Hvor er tingene du fikser? Dette er så skuffende og jeg er så misfornøyd. Og hvis jeg er ærlig, er det mer som en TOTAL RIP OFF FRA HAY DAY BARE VERRE! Jeg slettet appen nesten med en gang fordi hvis jeg skal ha en "gård/by" er Hay Day mye bedre, så hvis heller bare last ned Hay day igjen
Ting tar tid, menn BH spill
Jeg pleide å elske dette spillet, nå hvis jeg prøver å samle på regetta, krasjer spillet. Kan ikke gjøre noe fordi det tar meg til regetta så krasjer spillet. For 2 år siden ville jeg gitt den 5 stjerner, men nå ikke mer enn 2 stjerner.
Township عمومی huzq
Reklame og spill samsvarer ikke. Lurereklame 😒 Avinstallerte igjen med en gjengen.
Jeg liker ikke det faktum at minispill er den eneste måten å få poeng i de månedlige hendelsene. Jeg vil bygge en by, ikke spille minispill som hovedsakelig avhenger av flaks, ikke ferdigheter. Jeg spilte daglig i et par år, men har falt tilbake til å sjekke en gang i uken i håp om at ting har endret seg.
Township Casual games fsc
Jeg tåler ikke når jeg må slette spillet og installere det på nytt, det går gjennom hvert eneste trinn!!!!!!!!!!!!!!!!!! før du kan logge på kontoen din. Jeg trenger ikke å bli forklart hvordan jeg gjør nivå 1 2 3 4 5. det er nok å aldri spille spillet igjen!