(Android) State of Survival: The Joker Collaboration cheat code generator perler
Mar 5, 2022 6:31:57 GMT -5
Post by elirtisdowbcomp on Mar 5, 2022 6:31:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ State of Survival: The Joker Collaboration ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ State of Survival: The Joker Collaboration IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator perler ▞▞▞
▞▞▞ State of Survival: The Joker Collaboration 2022 version ▞▞▞
Morsom tidsmorder 😁
Dette er definitivt et morsomt spill. Men jeg liker ikke hvordan folk som er mye kraftigere enn deg, bare kan fortsette å angripe deg med mindre du bruker en fredsbluss. Det som gjør ting verre er at fredsbluss er dyre.
The Joker Arrives Today in FunPlus' State of Survival25.11.2021 ... State of Survival, the free-to-play strategy game available on both iOS
Alt i alt ikke et dårlig spill, men som mange rapporterer er det store problemer med angrep fra andre spillere... spillere som er 3 eller 4 + sterkere angriper om og om igjen til du ikke har noe igjen, og setter deg tilbake på rute 1 som tar uker å gjenopprette. Et nylig eksempel på at jeg ble angrepet av en spiller 3 ganger sterkere enn meg 14 ganger på 10 minutter av samme spiller 😳 ser ut til å være lite rettferdig på plass 🤷♀️ kanskje begrense det til 1 angrep i en fastsatt tidsramme!
Generelt flott! Innkjøp virker litt underkraftige. Billigere pakker eller flere belønninger for pengene dine ville vært fint.
Bra spill . Men hvorfor ikke åpne all event migo ?? Jeg oppdaterer 11/5/2021. Hvorfor kan ikke åpne alle arrangementer??
Så langt så bra 3 days inn ... Håper det ikke blir til en enorm lønn for å vinne
Irriterende app. Bugs og glitches er et irriterende problem, som gjør det vanskelig å komme videre. Reparasjonsknappen gjør ingenting for å fikse det. Jeg sitter fast på det laveste nivået fordi jeg ikke kan fullføre den første/hovedoppdragsopplæringen. Alt det står er utilgjengelig oppdrag. Men jeg liker at spillere får beholde fredsskjoldene sine lenge sammenlignet med andre spill som har lignende format.
Dette spillet er basert på hvor mye penger du bruker. Hvis du ikke er spender, kan du ikke gjøre noe. Jeg har spilt dette spillet i nesten ett år nå, og jeg er p4. Men du kan ikke gjøre noe alene på grunn av beløpet som store spillere brukte. Det er et bra spill hvis du bare ikke blir involvert i alt dramaet og bare gjør den daglige oppgaven din, men etter en stund blir det utmattende:)
Magnat strategi simulator – transporter last, bygg by og utvid jernbaneimperiet! version: 1.45.0 ... State of Survival: The Joker Collaboration APK
Jeg synes dette spillet er bedre i svart opps
Ønsket å flytte til staten med vennene mine, men kan ikke fordi min hq til høy lvl. Prøvde å slette kontoen min for å starte på nytt. Så jeg kunne leke med vennene mine. Men jeg kan ikke. Jeg er tvunget til å spille alene eller bare ikke spille i det hele tatt. Jeg synes det er veldig dumt at du kan være for høy til å flytte til en annen stat. Og felles. Lvl 6 eller mindre, og du må spille i 5 dager før du til og med kan bruke relocatoren. Jeg kom til hq lvl 7 på 30 min. Hva regner du med å gjøre? Bare installer spillet og ikke spille det??
Greit spill kan ikke klage
Det er helt likt som i reklamene men fortsatt veldig gøy.
nok en morsom tidsforbruker. Det som er interessant med dette spillet, er de store avstandene mellom forskjellige spillere - og nesten ingen aggresjon som et resultat. Veldig sakte tempo, men med mange ting å gjøre. Spillet har faktisk en atmosfære av postapokalyptiske småøyer, og det er utbedret med live streamer-radio og ekstra minispill
Det ville vært fint om det fantes en sone for nye mennesker der spillere ikke angriper hverandre slik at de kan lære seg spillet og utvikle seg, så når de vil, kan de komme til de mer aggressive sonene der hver spiller kan angripe hverandre. Jeg kjenner folk som ble angrepet så ofte at de sluttet å spille. Dette kan være et morsomt spill, men også veldig frustrerende.
Det er mange morsomme og oppfinnsomme ideer rundt spillet, men det drivende fokuset til dette spillet er spillkjøp. Jeg deltar ikke i kjøp fordi opposisjonen kan ødelegge deg og ta alle ressursene dine. Så... Sakte gjennomgang.
Alt for dyrt, folk bruker prisen på et hus på et middelmådig mobilspill, det burde være ulovlig - utløser avhengighet, tydelig over hele spillet. Og alle unødvendige klikk forårsaker RSI. Spillet er mildt sagt morsomt - spill gratis og sett dine egne mål, eller sett i det minste en maks på 5-10$ i måneden, ellers la være i fred. Det er også en grunnleggende feil i spillet som fører til dets egen ødeleggelse, og etterlater stater tomme og inaktive. Og nå stjeler de folk betalt for kontoer også...
State of Survival: The Joker Collaboration Diskarte oty
Jeg har brukt $250 på dette spillet, og jeg har ikke engang klart å komme gjennom 10% av fremgangen det er et forferdelig spill aldri spill det er den største lønnen for å vinne jeg noen gang har spilt
Spillet er bra... Jeg liker å spille... Men... Spamming med gamle ubrukelige fragmenter.. Tvinger til å kjøpe kjøpe bunten.. En slags ute av sinnet
Thiz er Akkurat som KOA og GoG. Det er greit, men jeg vil bare drepe zombier.. ikke bygge og oppgradere 4ever bare for å bli drept enkelt av en kredittkortkriger i chins eller hva som helst.
Det er gøy
Jeg elsker detaljene og hvordan bunnen av spillets historie går, men det faktum at du må bruke mye penger på spillet for å få det beste byttet er hvor jeg sitter fast.
Ganske grei!
Bra spill hvis du er i en ny tilstand..gamle stater utvikler ikke bryr seg om å miste spillere gjør spillet kjedelig trenger stat sammenslåingskostnad er et stort problem også trenger å endre fragmenter i rekkefølge stater jeg trenger virkelig ikke maddie eller eldre heltefragmenter 😅
State of Survival: The Joker Collaboration Strateške igre jzjm
Artig spill. Jeg ser ikke behovet for å bruke penger på spillpakker som andre har sagt. Jeg må imidlertid avinstallere det fordi det tar så mye plass, over 3 GB og det kan ikke overføres til sd-kortet mitt.
Siden Walking Dead-appen ville jeg satt denne på samme nivå. Takk, Walking Dead for samarbeidet med State of Servival, har aldri deltatt i en bedre Zombie-app. Selv om jeg må betale ut noen ganger, hjelper det du legger inn også andre i alliansen din ved å sende hver og en av dem en alliert bag og vicevurs. Så ikke bli motløs og prøv det på egen hånd. Hvis du er heldig kan du bygge opp ditt eget alliansesamfunn i stedet for å bli med i en allerede opprettet allianse
Spillet er i kontinuerlig fornyelse med spennende nye helter og plott som endres i henhold til festivaler og spesielle anledninger. Kundestøtten har rettidige svar og gir spillere gode forslag til hvordan de kan forbedre spillopplevelsen. Så jeg anbefaler definitivt dette spillet til alle.
Elsker dette spillet, det er så vanedannende!
Kjempebra spill, veldig vanedannende. Skulle vært litt mindre p2w, sjanseløs mot spillere som bruker 15-20 tusen på helter og utstyr.. Noe lar seg kun skaffe ved kjøp av pakker..
Startet spillet og det gikk i stykker. Jeg prøvde alt og ingenting, pluss etter det jeg har lest fra andre folk, virker det som om du ikke betaler for det, så det er en turn off fra dette spillet
Ikke et dårlig spill. Litt på etterslepet noen ganger. Vil gjerne se at kampmekanikken blir forbedret og ikke så mye som et tårnforsvarsspill.
State of Survival: The Zombie Apocalypse Strategie unt
Start Google Play Spill for å spille Android-spill på PC - Hitech ...
God grafikk, men ikke for meg det samme over en over bare på en annen måte eller sted.
Spiser data og kraft som gratis, prøvde det en gang til bare for å se hva som ville skje og spillet feilet i prologen...nå kan jeg ikke gjøre noe
Kjedelig
State of Survival: The Joker Collaboration Chiến thuật ohxs
Flott spill helt til du innser at du aldri kommer i den øverste persentilen med mindre du bruker, bruker, bruker. Jeg vil heller ha et forhåndsspill å betale for i stedet for å jobbe hardt for å "nesten" klare det. Og kundeservicen er FREKK og utover ubrukelig. Prøv å si at en hel allianse av spillere tok feil, den krasjet... Til tross for skjermbilder og vi bor over hele verden. Ikke verdt det.
Om de 3 nye heltene... Bare håp når vi får heltene i vår liste over helter at den akkumulerte gratis overraskelsesboksen (frags of heroes) fortsatt vil være der... ikke, begynne på nytt...
Cube Escape: Theatre Seiklusmängud cbyz
Så langt så bra! Ligner på Dragons of Atlantic, men med zombier! Har bare spilt i 12 timer så går gjennom byggefasen, men jeg nyter det foreløpig.
Det er morsomt å spille og enkelt
Bra spill!
Gøy søl
Føles ekte